To-Do-Listaa

Kevät tulee, mutta homma ei vähene. Paitsi ehkä kesäkuussa, kun loppuu vallan, eikä kesätöitäkään toistaiseksi näyttäisi olevan. Mikä on sinänsä aika paskaa, koska mun pitäisi säästää niistä olemattomista kesätöistäni rahaa.

Mutta siis, mun pitäisi tehdä:

- Referaatti viroon
- Oppimispäiväkirja Tove Jansson-luennoista
- Oppimispäiväkirja Ruumiista ja teoriasta
- Essee Metrosta
- Essee Viron elokuvahistoriasta
- Tiivistelmä keskustelusta Ruumiiseen ja teoriaan
- Oppimispäiväkirja kirjallisuudesta yhteiskunnassa
- Korvaava tehtävä ylläolevien poissaolojen takia
- Lukea viestinnän tenttiin

Ja varmaan jotain, mitä olen jo ehtinyt unohtaa. Mutta ei helkkari tuo lista näyttää pitkältä. Referaatin, metron ja viron elokuvahistorian voin varmaan tehdä kesälläkin. Oppimispäiväkirjoista kaksi ensimmäistä olisi vissiin oikeasti tehtävä nyt. Jälkimmäisestä en välttämättä tarvitse edes suoritusta, niin voin passata sen ja sen alla olevan korvaavan tehtävän tarvittaessa. Tiivistelmä ei ole iso homma. Viestinnän tenttiin pitäisi lukea niinkuin nyt.

Ehkä mä selviän.

Sitten mulla on toki vielä hieno lukulistakin odottamassa. Ja ainejärjestön lehti, mikä mun pitäisi vissiin taittaa. Hmm. Ja saada niitä helkkarin kesätöitä. Ja kirjoittaa romaanikässäri loppuun.

Onhan siinä mulla sitten hommaa.

Kommentit