Sarjassamme Päivän kuulumiset

Vointi:
Olen kipeä. Se tavallaan värittää vähän kaikkea, mitä tänään on tapahtunut. Ilmeisesti minuun on iskenyt joku perus lenssu. Kurkku kipeä, yskittää, nenä vuotaa ajoittain ja nuutunut olo.

Eläimet:
Abra söi kiltisti broilerinkaulansa... kun en antanut sille mitään muuta. Aalo taas... no tuota... Onko kaneille normaalia se, että ne parkkeeraa takapuolensa vastakkaiselle sohvalle ja istuu siinä tuijottaen rävähtämättä useita minuutteja putkeen? Se tuijotti minua kymmenisen minuuttia aivan hiljaa paikoillaan. Sitten kun aloin kyylätä takaisin, se lähti liikkeelle.

Opiskelu:
Tänään ei ollut mitään. Mulla on tässä kuussa pelkästään viron sivuaineopintoja. Helmikuun puolella alkaa muita opintoja.

Harrastukset:
Kävin tänään speksin harjoituksissa. Siellä oli hauskaa. Minä pääsen kaatuilemaan ja tuijottelemaan jalkojani. Tykkään. Ai niin, musta tuli nyt speksin sivujen webmasteri. Olen siis webmasteroimassa, Pahkin lisäksi myös Korppikelan ja Kultun sivuja.

Ajattelu:
Ajattelu on hauskaa. Tuumin myös, että jos homous olisi jonkinlainen perinnöllinen sairaus, se ei voisi silloin olla syntiä.

Linkkivinkit:
Yhteiskunnallisesti, myös aiempaa blogikirjoitukstani sivuten: Yle: Minne katosivat Haitin rahat?
Visuaalisesti: kuka sanoi, ettei roiskeet paperilla ole taidetta?
Huvitukseksi, The funniest webcomics of 2012

Kommentit