Hiekkamonttumissio

Joku kävi syömässä evääni hiekkamonttuun kaivetusta poterosta. Lisäksi sama ihminen oli käpelöinyt Raamattuani, sillä vaikkei se osannut mitään muuta Raamatusta, se siteerasi sujuvasti minun alleviivaamiani kohtia. Ja minua vitutti koska minun eväät ja minun kamat.

Kaiken lisäksi minun piti pyöräillä 40 kilometriä, koska autoja ei voinut käyttää. Koska oli maailmanloppu. Lisäksi minun piti mennä jotain ihmeellistä metsäreittiä hiekkamonttujen välistä. Sillat oli räjäytetty. Tai jotain. Useimpia niistä ei kuitenkaan voinut käyttää.

Vitutti lievästi, koska missioni jännitys lievensi vitutusta. Tiesinhän minä tämän olevan hankalaa.

Sitten heräsin, kun äiti tuli ihmettelemään, miksen ollut tullut vielä syömään.

Olen ollut niin väsynyt töiden jälkeen, että olen nukkunut tunnin päiväunia järjestäinsä töiden jälkeen. Tällaista unta tänään. Dystopiateemaunet ilmeisesti jatkuu.

Kommentit