Randomeja dialogeja


Kesällä on ollut hauskaa ja kaverien kanssa on tullut keskusteltua hyvin häiritseviä, hupaisia tai muutoin kiinnostavia dialogeja sekä irl, että url... Tässä muutamia:

Kirjoista:

Minä: Koulussa mä luin kirjoja, kun en jaksanut sen sosiaalisia kuvioita.

Werwetti: Mieti, joskus joku saattaa lukea samassa tarkoituksessa MEIDÄN kirjoja. Meidän sankarit saattavat joskus lievittää jonkun toisen yksinäisyyttä, turhautumista ja epätoivoa.

Minä: Se kuulostaa aivan fantastiselta.

W: Sainkohan just uuden syyn lisää kirjoittaa?


-~-~§~-~-

*W lukee ääneen romaanikässäriään*
"... osa heistä ei ollut yhtä onnekkaita, vaan he tajusivat jokaisen henkäyksen vievän heitä kohti kuolemaa..."

Minä: Jokainen henkäys vie meitäkin lähemmäs kuolemaa... Mutta toisaalta se, ettei hengitä, veisi sinne nopeammin.

-~-~§~-~-

Matkustus:


Minä: 
Tää on vissiin sit sovittu. Pitää sillon Kokkolassa käydä sit ruokakaupassakin. Että jeekaapissa on tiistaiaamuna jotain muutakin kuin valo.
Ja mantelimaitoa.
Ja suolakurkkuja.
Tai kyllähän me noilla pärjätään!

Avokki: Ja tyrnimehua...

M: Blenderiin ja aamiaispirtelö on valmis.

A: No hyhhyh...

M: Olis kyllä varmaan aika eeppisen kamalaa.

A: Vitamiinipommi, kirjaimellisesti

M: "Räjäyttää makuhermosi helvettiin!"

-~-~§~-~-

VR ja hommat hoituu... Nyt tuli pendossa kuulutus, joka olisi ihan hyvin voinut olla edellisessä PahkiSpeksissäkin: "Juna pysähtyy odottamaan ratatyön valmistumista".

Joku lapsi täällä vaunussa on päässyt elämän syvinten kysymysten äärelle: "Miksi aina meidän juna...?"

-~-~§~-~-


Minä ja ystäväni Virossa:
Minä: Jos me saatais aina euro, kun meitä luullaan lesbopariksi, niin oltaiskohan me jo rikkaita?
LN: Ei varmaankaan, mut olis niillä jo kaljoilla käyty.

Tekniikka


LN
: En muista milloin viimeksi näin niin paljon salamoita. Mutta suurin osa meni multa ohi kun nukuin.

Minä: Ihan meidän yläpuolella meni sellanen poikittainen salama ja kuulu jäätävä rysäys.
Telkkari, modeemi ja isän tietokone sano morjens.

LN: Yy. Sellaiset ei oo kivoja.

Minä: Surffailen puhe-elimen netillä.

LN: Onneksi on puhe-elin.

Minä: Se on hieno elin.
Älynjatkeinternetmunapuhe-elin.

-~-~§~-~-

Minä: Mää voin facebookatakin tien päältä nykyään
Koska älynjatkeinternetmunapuhelin.

L: Fallossymbolipuhelin on hyvä.

Minä: Tää on vähän niinkuin yhdistetty puhelin ja lelu.
Täydellinen miehille, jotka eivät kehtaa räplätä genitaalejaan julkisesti.

L: Uskon.

-~-~§~-~-

Minä:
Mää piilotin Facelta mun sukupuolen, että se lopettaisi niiden ällöstereotyyppisten mainosten syöttämisen.
Se ei auttanut. Sitten vaihdoin sukupuolekseni tietoihin "mies", edelleen piilotettuna.
Nyt se mainostaa mulle jotain "stand-to-pee" laitteita...
Ja tennareita.

L: Haluanko mää tietää mikä on stand-to-pee-laite...


-~-~§~-~-

Kuntoilusta:


W:n statuspäivitus: Oho, treenasin niin raskaasti sun kanssa, että silmästä katkes verisuoni. :(

Minä: Hymiö ei ihan kuvaa todellisuutta. Tyyppi täällä nauraa paskasesti ja sanoo olevansa ylpeä itsestään.

W: Huumori on defenssikeino.

M: Mutta sisäisesti vuodat verta vai? Eiku nii...

W: Kirjaimellisesti VUODAN sisäisesti verta.

Random: W, ehkä tuo sinun fitnessvillitys on menny liian pitkälle.

W: Mä juoksin kilsan :(
 ... Mut ehkä mun pitää rajottaa. Huomenna juoksen puoli.

Kommentit