Päivän X-kuulumiset


Päivän Nanokuulumiset:
Minulla on nyt kasassa sanoja 13 tuhatta ja risat. Ehkä pääsen tänään vielä 14 tuhanteen. Tänään olen kirjoittanut enimmäkseen asioita keskeneräisistä kirjoitusprojekteistani. Olen selittänyt yhden varsinaisen fantariasaagan juonikulun ja toisen saagan hahmokehityksen kulun. En ole ihan varma, mitä seuraavaksi selittäisin. Minulla olisi vielä yksi keskeneräinen maailma, mistä en ole kertonut vielä tässä nanossani. Ehkä alan selittää vielä siitäkin. Siihen sisältyy paljon lingvistiikkaa.

Päivän opiskelukuulumiset:
Olisi pakollisiin viestintäopintoihin sisältyvä englanninkielinen esitelmä tehtävänä ja pidettävänä. Opettaja ihmetteli, miksi minulla on niin paljon sanastotason ongelmia, vaikka sanastoa mittaava kokeeni meni ihan hyvin. Minä taas ihmettelen, miksi kokeeni meni niin hyvin, vaikka minulla on niin paljon sanastotason ongelmia. Itse asiassa minusta tuntui kokeessa, etten ymmärtänyt juuri mitään ja suurin osa vastauksistani oli lähinnä valistuneita arvauksia. Kaiketi. En osaa sanoa.


Ai niin, tajusin juuri, että minulla on tänäkin viikonloppuna tekemistä (viimeviikonloppuna oli improkurssi). Minulla on nimittäin luovan kirjoittamisen kurssi. Se siitä vapaasta viikonlopusta, jonka voisin käyttää pelkästään englannin esitelmän tekemiseen. Onneksi esitelmä ei kuitenkaan ole vielä ensiviikolla, joten minulle jää vielä toinen viikonloppu (joka ei tosin sekään ole vielä kovin vapaa).


Päivän eläinkuulumiset:
Abra yrittää omia kaikki veljensä kamat. Ja ruuat.

Päivän tulevaisuussuunnitelmat:
Menivät pieleen. En siis saanut sitä harjoittelupaikkaa. Pitää keksiä jotain muuta.

Päivän yleiset kuulumiset:
Olen siivonnut ja kirjoittanut. Alkoi ahdistaa, kun kaikkialla oli rojua ja pahvilaatikoita ja tekemättömiä asioita. Vielä kun saisin kasattua työpöytäni, niin kaikki olisi hyvin. Olisi myös ihan kvia saada pari pöytälamppua toimimaan, mutta oh well. 

Kommentit