Keitä olette?

Havahduin tässä siihen, että Perspektiivivirheellä on tällä hetkellä 100 kommenttia ja 17 seuraajaa. (Ja siihen, että oikeasti minun pitäisi tehdä tsiljoonaa muuta asiaa, joten on paljon kivempi päivitellä blogia.)

Muutaman teistä tunnenkin, muutaman omaa blogia olen käynyt tutkailemassa, mutta seuraajissa on yhä enemmän myös ihmisiä, joita en tunne. Minusta olisi mukavaa tietää, ketkä lukevat juttujani ja ehkä myös, että miksi. Kysyn siis teiltä: Keitä olette? Olisi tietenkin myös mukava kuulla miksi seuraatte Perspektiivivirhettä ja miten olette löytäneet tänne.

Huom. Tähän voi vastata vielä joskus myöhemminkin.

Kommentit

  1. Ensinnäkin, kiva kun vastasit tohon haasteeseen noin pian, oli mielenkiintoista lukea vastauksiasi. Kysyit että minkälaisia ajatuksia sun tekstit on herättäneet. Päällimmäisenä tulee mieleen se, että esim. transseksuaalisuus/-sukupuolisuus on ollut mulle aika tuntematon juttu, tietysti olen siitäkin jotain tiennyt, mutta lähinnä keskustelupalstoilta ja terveystiedon tunneilta opittuna, joten tämä blogi on selkeyttänyt mun tietoja ja ajatuksia aika paljolti siinä asiassa. Sama on koulukiusaamisessa, omilla ylä- tai ala-asteilla ei ole ainakaan kovin näkyvää kiusaamista ollut, joten jotenkin sitä on vaan ummistanut silmänsä ja aatellut että loppuuhan se peruskoulukin aikanaan jne., mikä nyt ei tietenkään "ihan niitä parhaita" ajattelutapoja ole.
    Niin, löysin siis tänne ihan alunperin jonkun toisen blogin kautta ja oon jäänyt seuraamaan ihan silkasta mielenkiinnosta ja kuten jo sanoinkin, niin myös siksi että aiheet laittavat miettimään. Lisäksi on kivaa lukea nukke-, leivonta ja kirjablogien lisäksi jotain vähän erilaistakin. c:
    Eli, kiitos paljon siitä että pidät tätä blogia.

    VastaaPoista
  2. Varmaan tiedät kuka oon? :D olit käynyt kommentoimassa blogiani, joten siitäkin luulen niin. Muistin virkistys; nähtiin Traconissa! Luen sun blogia koska kirjotat mielenkiintosia ja pohdinnalisia juttuja, jotka pistää ittenikin miettimään. Sun blogi on mielenkiintonen. Ei mitään hajua, mistä löysin tän blogin.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti