Paloja pilvilinnoista: lemmikit

Jos voisin ja olisi millään tasolla järkevää, niin mitä lemmikkejä ottaisin? Minulla on siis kissa ja kani ja olen ihan tyytyväinen valintoihini. Jos kuitenkin voisin, niin ottaisin jotain seuraavasta eläinjoukkiosta:

Lisää kissoja. Rotuina sen perusmaatiaisen lisäksi kiinnostaisi ainakin siperiankissa, maine coon ja savannah.

Koiria. Rotuvaihtoehtoja, joita olen miettinyt: kultainennoutaja, beauceron, bordercollie ja muutamia muita.

Kaikkea. Lueteltuina muutamia eläimiä, jotka kiinnostavat minua: fretti, siili, liskot, vuohi, ankat ja rotat, käärme, kalat, kilpikonna. No tuota, melkein kaikki selkärankaiset kiinnostavat jossain määrin.

Lemmikkinä olen joskus haaveillut myös epärealistisemmista eläimistä kuten saukosta, variksesta, oravasta, ilveksestä, tiikeristä, dingosta, haisunäädästä...

Ja sitten myös tarueläimistä, kuten lohikäärmeestä (pienestä sellaisesta) ja aarnikotkasta (joka olisi mielellään osittain tiikeri, lumileopardi tai mustapantteri). Lisäksi lukuisista muista fantasiaeläimistä, joita on olemassa lähinnä lapsuuden ajan piirroksissani.

Kuulostaapa lyhyeltä listalta. Varmaan tulee vielä jotain muutakin mieleen, mikä on ihan pakko vielä mainita ihan erikseen.

Kommentit