Haluan nukkua

Eiliset sukuloimisjuhlat meni hyvin. Olin sosiaalinen. Vastailin kysymyksiin. Olin kiinnostunut. Minulla oli oikeasti hauskaa ja muistin, miksi tykkään juhlista. Minulla oli seuraa. Minulla oli ystävä. Sain keskustella myös älyllisesti ja yhteiskunnallisesti kiinnostavista aiheista ja näin pitkästä aikaa serkkuja, jotka olivat minulle lapsena kuin sisaruksia.

Nyt olen taas aivan saatanan väsynyt, eikä mikään määrä lepoa tunnu riittävän. Haluaisin vain nukkua. Pitää ladata akut maanantaiksi. Kahdentoista tunnin kuluttua lähden taas töihin. 

Ensiviikonloppuna pääsen taas Ouluun. Viikonloppu on aivan liian vähän aikaa. Mutta tarvitsen sen ehdottomasti. Pitäisi keksiä veljelle joku lahja. Se täyttää 21.

Voi luoja. Se tosiaan täyttää 21. Mä olin just 21. Mä oon nyt 24. Mitä helvettiä.

Haluan vaan nukkua.

Kommentit