14 lihasta

Vaatii 14 lihasta hymyillä, 27 näyttää nyrpeää naamaa. Se välinpitämätön, ruma naama, jonka näin tänään joka peilistä ei varmaan käyttänyt ainuttakaan lihasta. Se on naama, joka sanoo, täällä ei oo ketään kotona. 

Aika matelee eteenpäin ja tuntuu, kuin olisin kapteenina aluksessa, jota ohjaa autopilotti, eikä minulla ole mitään muuta tekemistä, kuin tuijottaa kelloa. Aina nähdessäni jonkun toisen, käytän niitä neljäätoista lihasta esittääkseni, että olen ohjaimissa. Näyttää siltä, että kiinnostaa, kuulostaa siltä, että välittää. Refleksihymy. Se tulee aina jossain vaiheessa näitä hommia.

Tämä ei ole mun alani.

Olen ekstrovertti, joka on muuttunut introvertiksi, eikä lusikkani riitä mihinkään. 

Ensiviikolla minulla on taas uusi työkohde. Uudet ihmiset, jotka kysyvät samat kysymykset, joihin minulla ei ole vastauksia.

17 päivää jäljellä.

Kommentit