Liikaa

Vielä kuukausi töitä jäljellä täällä. Onhan porukoiden luona kiva käydä, mutta kuukausi on liikaa. Kaksi kuukautta on tuplasti liikaa.

Porukoissa ei sinänsä ole mitään vikaa. Ne hyväksyy mut. Mä pidän lapsuuden kodistani. Mä pidän kesästä täällä päin maailmaa. Enkä mä oikeastaan tiedä, miksi mua ahdistaa. Mä vain olen nyt väärässä paikassa.

Plus mä inhoan juhlia. Ei. Mä pidän itse asiassa juhlista. Meidän suku on ihan jees. Juhlat on kivoja. Mutta mua ahdistaa juhlavaatteet. Pukeutuminen juhliin. Joko mä olen alipukeutunut, tai sitten jotenkin sillain pukeutunut, etten viihdy kuteissani ollenkaan. Eikä alipukeutuneenakaan varsinaisesti kivalta tunnu. Jätin sit mustan pukuni opiskelupaikkakunnalle ja on vähän liian pitkä matka lähteä hakemaan. Ja nyt olis kolmet lakkiaiset tiedossa. Onneksi minä en ole tällä kertaa näyttelyeläin. 

Kommentit