Tervemenoa otsaontelontulehdus

Luulen, että antibiootit tepsivät. Ainakin vatsan ne ilmeisesti pistävän sekaisin. Välillä on vähän huono olo sen suhteen, vaikka mitään erikoista ei olekaan tullut ulos. On mulla myös keskimäärin parempi olla. Oon myös juonut aivan käsittämättömän paljon vettä ja muita (enimmäkseen alkoholittomia) nesteitä. Alkoholia olen tänään juonut yhden kuoharikuksallisen verran, holittomia karkeasti arvioiden päälle pari litraa. Plus tuo puolen litran vesipullo, jota olen parhaillani tyhjentämässä.

Tämä jano ei vaan tunnu sammuvan millään. Ehkä se on ihan hyvä juttu, koska en ole moneen päivään juonut riittävästi nesteitä. Ah, vesi vaan on niin hyvää.

Kävin keskustassa katsomassa humanistien perinteikkään Franzenin lakituksen, wappukulkueessa, syömässä ja Ainolan puistossa katsomassa, kun teekkarifuksit uivat. Myös ne arkkarit, jotka ovat piirrelleet minua tässä kevään aikana.

Oman pienen piirimme perinteiden mukaisesti menimme tämän jälkeen tekemään ja syömään raclettea ja puhumaan paskaa. Jos ei väsyttäisi ja olisi kipeä, voisi vaikka harkita lähtevänsä asematunnelin örinöihin. Nyt kuitenkin väsyttää ja vituttaa tämän blogitekstin kliseinen ilmaisutyyli, että parempi varmaan mennä nukkumaan.

Edit.
Ai niin, unohdin sanoa, että katselimme myös kalenteria, josta kävi ilmi, että Edit on nimi. Ja katsoimme Supernaturalia. Minun alitajuntani ei unohtanut tätä. Jos meemikuvaa on uskominen, niin jossain universumissa olen Dean Winchester, jonka veljellä on kaksi penistä. Syytän tästä unesta myös blogia Fantastically Wierd Shit.

Kommentit