Minä

Olen 23-vuotias muunsukupuolinen, joka juuri vanhasta muistista kirjoitti ensin, että 22. Olen 170 senttiä pitkä ja painan 83,3 kiloa tämänaamuisen vaa'an mukaan.

Minulla on tänään syntymäpäivä, mikä jostain syystä tuntui illalla jotenkin huonolta asialta. Syytän hormoneita. Minulla ei ole mitään ikäkriisiä. 23 on ihan hyvä ikävuosi olla. Silti illalla ahdisti ajatus siitä, että tänään on syntymäpäivä ja tänään pitäisi tehdä jotain erikoista ja lykätä entisestään niitä kaikkia asioita, mitkä pitäisi saada tehtyä.

Aamulla ei tunnu enää ollenkaan niin huonolta. Kello noin soitti 9.20, syntymäaikanani ja menin facebookiin toteamaan, että sinne oli tullut neljätoista onnentoivotusta jo siihen mennessä. Jo puolet enemmän kuin viimevuonna, jolloin olin piilottanut syntymäaikani facesta syntymäpäiväni ajaksi, koska jatkuvasti syntymäpäiväonnitteluja tilkuttava fb ahdisti liikaa.

Minua oikeastaan hymyilyttää. Voisin vaikka syödä aamupalaa ja mennä taittamaan ainejärjestön lehden loppuun. Sitten voisi vaikka tehdä jotain kivaa.

Saa nähdä, mitä huomenna joutuu kestämään naistenpäivän vuoksi. Ehkä pitäisi panostaa tavallista enemmän siihen, että menisin läpi miehenä?



Muoks:

Aa. Tajusin juuri, että kolmosia on kakkialla. Mä en yleensä lähde mihinkään numerologian juttuihin mukaan, mutta musta tää on jo vähän hassua. Tai ainakin mainitsemisen arvoista.

Mun ja mun veljeni  ikäero on 3 vuotta, 3 kuukautta ja 3 päivää.

Kaikkien entisienkin osoittedeni numerot ovat olleet kolmella jaollisia. 9, 12 A 30, 3 A 12...

Sen hämärän numerologiikan systeemin mukaan mun syntymäajasta tulee kolme.

Kommentit