Sokea ja anarkistin peelo

Valmistautumista enon viisikymppisille:
*Isä tulee tummanpunaisessa kauluspaidassa pesuhuoneeseen peilin eteen laittamaan vaaleanvihreää kravattia*
”Sopiikohan tämä...?”
”Jos olet menossa pikkujouluihin...”
”Joo... ehkei...” *lähtee ja tulee takaisin sovittaen mustanharmaata*
”No nyt se ei ole enää niin tampion näköinen”
”En minä ole koskaan tampion näköinen”
”No sokea sitten.”
”Joo no, ehkei se keltainen olisi sopinut” *katselee peilistä*
”Isä... Se oli vihreä...”

Junakuulumisia:MINÄ: Mä oon pendolinossa, vaikka lipussa lukee IC ja syön riisifruttia sormin.
KAVERI: Hoo, anarkiaa 8DD
MINÄ: Jea. Ai nii btw... nappasin alkujunamatkasta raikoun. Annoin sen nimeksi PEELO.
KAVERI: Peelo on osuva nimi raikoulle.
MINÄ: On. Ja caps lock korostaa sen peelomaista olemusta.
KAVERI: o/

Ja sitten... MITÄ VITTUA NYT OIKEASTI? Mun blogista on kadonnu puolet kaikista tän vuoden merkinnöistä. Wut? Blogi vihaa mua. Meseki vihaa mua, ku ei päästä sisää ja virtuaalinen oppimisympäristömme Optimakin vihaa minua edelleen. MITÄ PAHAA MÄ OLEN TEHNYT?

Kommentit