Positiivinen VR-kokemus

Harvinaista? Kenties. Joka tapauksessa, olin odottamassa vuoroani lipunmyyntiin, ostaakseni tälle päivälle lipun. Jo siinä vaiheessa pisti silmään eräs asiakkaista, joka oli jo tullessani jankannut ilmeisesti omaa asiaansa suunnilleen viisi vuoroa. Koska hän puhui suhteellisen kovaan ääneen, kuulin hyvinkin, mistä kenkä puristi.

Kuulin siis, en ihan täysin ymmärtänyt, mikä ongelma siinä muka oli, että perhelipulla lapsi pääsee ilmaiseksi, mutta äiti ei saa mitään alennuksia matkustaessaan yksin, vaikka hän olisikin ostanut jonkun hienon hotellipaketin.
”Siis mä otin tän vaan siks, että mä pääsisin puoli ilmaiseksi!”
Okei, sepä kiva. Siksi minäkin viitsin joskus käydä kotona... kun pääsen opiskelijalipulla puoli ilmaiseksi. Siinä vaiheessa, kun lähdin, tilalleni kutsuttiin asiakas, jonka numero oli yli kymmenen vuoroa valittaja asiakkaan jälkeen. Teki mieli sanoa sille jotain, mutta pää löi kerta kaikkisen tyhjää ja mielessäni toivottelin vain jaksamista lipunmyyjille.

Joka tapauksessa pointsit vr:n asiakaspalvelijoille, jotka olivat viimeisen päälle asiallisia.

Kommentit