NanoWriMo ja muita seikkailuja

1. marraskuuta alkaa vuosittainen National Novel Writing Month, jonka aikana olisi tarkoitus kirjoittaa 50 000 sanaa sisältävä tarina. Se tekee sanoja vähän alta 1700 päivässä. Eli paljon kirjoittamista.

Tänä vuonna minäkin aion osallistua ja tällä hetkellä olen kirjoittanut vähän oli 8000 sanaa tarinaa. Kirjallisuuden opiskelijoiden piirissä se on kohtalaisen suosittu marraskuu – harrastus.

Se ei ole kuitenkaan ainoa asia, mitä olen tässä kuussa ehtinyt tehdä. Olen käynyt äänestämässä opiskelijakunnan edustajistovaaleissa, seikkaillut pimeässä puistossa eläintarhan ja kasvitieteellisen laitoksen välissä ja lopulta päätynyt ylittämään jokea pyörän kanssa. Nämä jälkimmäiset seikkailut sattuivat meidän (eli minun ja opiskelukaverini) etsiessä erään toisen ainejärjestön kanssa järjestettävää nuotio-iltaa.

Noh, mikäs siinä. Tulipa vähän seikkailtua.

Kohta puolin pitäisi mennä pesemään pyykkiä, sillä poikakaverini haluaa puhdasta pyykkiä sunnuntaina mukaan Jyväskylään ja se on tänään yhdeksään asti illalla töissä. Kunnon tuplavuoro, 8-21. Saapa sitten lorvia huomisen siihen asti, että lähtee julkisilla kohti opistoaan.

Niin joo... pitäisi mun vielä tentteihinkin lukea. Tai ainakin tenttiin, joka on parin viikon päästä. Suomen kieltä, pleh. Mutta murrekurssi! Hmm...

Olikohan mulla vielä jotain muuta melkein oleellista sanottavaa...? No jaa... Jos on, niin lisäilen sillein tyylikkäästi tähän perään myöhemmin.

Kommentit