Tehtävälistaa

Näitä on aina paljon hauskempi kirjoitella kuin oikeasti tehdä...

Käydä kaupassa: Suoritettu. Nyt tuntuu, kuin olisin tehnyt suurenkin uroteon. Melkein kuukauden tarpeet kaikkea ei-niin-helposti-pilaantuvaa ostettu. Tällä huikealla korttelin mittaisella matkalla Lidlistä kämpille olkapääni onnistui kipeytymään.

Valkopyykkien ja suihkuverhon pesu: Suoritettu. Jos ihmettelette, miksi suihkuverho on täytynyt pestä, niin selitys siihen on varsin yksinkertainen. Se on käynyt vähän ulkoilemassa. Selitys siihen... ei enää ole yhtä yksinkertainen. Mutta siihen liittyy hyvin läheisesti fuksisuunnistus.

2-3 sivun runoanalyysi: Sivu kirjoitettu. Riittäisiköhän, jos kirjoittaisin helvetin isolla fontilla toiselle sivulle: ASD tajunnanvirtaa *HERB DERB* ei jaksa enää... Lähetin runosta pätkiä entiselle kämppikselleni. Hänen hyvin hienotunteinen analyysinsä runosta oli: ”hyi vittu mitä paskaa”. Niin ja tosiaan tämä pitäisi palauttaa huomenna.

Siivous: No mä olen jo järjestänyt tavarat... Ja kämppikseni on siivoillut hyvinkin ahkerasti. Sen huone, eteinen ja keittiö ovat varsin siistejä. Vessakin kohtalaisen. Luulen, että pilasin sen vessansiivouksen... mutta hätä ei lue lakia... tai oikeastaan yhtään mitään muutakaan.

Laittaa työpöytä kuntoon: Minulla on pöytälevy. Olen ostanut siihen jo kaksi jalkaa ja jopa ruuvit, millä voin kiinnittää sen pöytälevyyn. Vielä tarvitsisin toiselle puolelle sellaisen tyylikkaan laatikoston, mihin pöytälevy voisi nojailla ja akkuporakoneen, että saan nuo ruuvit kiinni. Mutta kyllähän mä tuolla muutossa jo hyödyksi olleista pahvilaatikoista kootullakin pöydällä vielä jonkin aikaa pärjään! Jos otan vaikka tavoitteeksi, että teen tämän ennenkuin porukat tulevat tänne päin Suomea vierailulle omalla syyslomallaan.

Lukea Waltarin Suuri illuusioni: Olen aloittanut. *Not amused or impressed* Olen miettinyt, onkohan meidän opettajalla joku tarkoitus siinä, että se pistää meidät lukemaan tuollaisista wnb-boheemeista nuorista mieshenkilöistä? Armaan pääsykoekirjamme Kuperat ja koverat päähenkilö oli jotenkin kovin samankaltainen...

Kommentit