Kevätrandom

Keväällä tapahtuu monia yllättäviä seikkoja, eikä kaikki mene suunnitelmien mukaan. 

• Viime viikonloppuna äiti huomasi puun, jota oli jo monta vuotta varjellut kirsikkapuuna, kukkivan komeita pajunkissoja.

• Kuukausi sitten minun piti mennä äidin kanssa Tampereelle. Päädyin serkun kanssa Hämeenkyrön Essolle.

• Minun piti alkuperäisen roolijaon mukaan näytellä ilmaisutaidon loppunäytetyönäytelmässä kolmessa kohtauksessa. Minut vaihdettiin rooliin joka ei ole suunnilleen kolmessa kohtauksessa.

• Minun piti pitää äikäs vakuuttava puhe ilmastonmuutoksesta. Pidin (kuulemma) mielenkiintoisen puheen unista.

• Minun piti siivota huoneeni. Päädyin piirtämään A3 -koon piirroksen ihmissudesta ja vampyyrinaisesta katolla.

• Halusin värjätä hiukseni tummanruskeiksi. Ne ovat punaruskeat.

• Minun piti aloittaa Kalevalasta työ tänään. Arvatkaas kuka istuu koneella ja kirjoitaa kuunnellen Mp3n sisältöä?

Kommentit