:)

Huomatkaa ensimmäinen hymiö, minkä luultavimmin blogissani näette! Ja todennäköisesti myös viimeisten joukossa. (En edes koskaan käytä tuota perushymy-hymiötä. Olen nyt alkanut käyttää, etteivät ihmiset niin usein luule, että mä vittuilen.)

Sitten pikakertauksena viimepäivien tapahtumat. Siis ne, joista aion teille mitään kertoa.

• Reputin kuorma-autoinssin. Ei sen puoleen, en mä passia (taaskaan) huomannut mukaan ottaa. Oli se mukana autossa, mutta en mä sitä sit katsastusasemalle tajunnut ottaa.

• Oli kolmen kokeen koeviikko. Hah. mukavan löysä. Hah. Kaikki meni penkin alle. Höh. Matikasta piti tehdä viis tehtävää. Tein kolme plus yhden kuvion. Ja kaikki päin sanonko mitä? No en kyl tie itsekään.

• Huomenna alkaa duuni. Seitsemältä aamulla.

Ja mua ei vituta. Oikeasti. Ehkä mul on pääs vikaa tai jotain.

Kommentit